OBJEKTIF KUALITI
Kami berjanji akan memberi perkhidmatan secara professional dalam melaksanakan dasar serta peraturan kewangan bagi mencapai objektif berikut:
1
Memastikan permohonan Anggaran Belanja Mengurus Universiti dikemukakan setiap tahun kepada Agensi Pusat.
2
95% daripada semua dokumen bayaran yang lengkap diterima dibayar dalam tempoh empat belas (14) hari kepada semua pelanggan.
3
Memperkasa modal insan dengan memastikan staf menghadiri sekurang-kurangnya tujuh (7) hari dalam tempoh masa setahun.
4
Memastikan Penyata Kewangan Tahunan UTHM untuk dikemukakan kepada Ketua Audit Negara sebelum atau pada 30 April setiap tahun.
5
Memastikan aduan pelanggan diberi maklumbalas dalam tempoh dua puluh satu (21) hari daripada tarikh aduan diterima daripada urusetia.
6
Memastikan 90% perolehan dilaksanakan mengikut jadual kerja yang telah ditetapkan.